دایان عزیز،

من دو فرزند دارم که در کالج مشغول تحصیل هستند و بیشتر وقت آزاد خود را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند. می دانم و درک می کنم که نُرم تعامل با دوستان در میان نسل جدید تغییر کرده و تکامل یافته است. اما دلم می خواهد که به آنها بگویم از سیستمها و وسایل ارتباطی مختلف با منطق و عقل سلیم خود استفاده نمایند. می خواهم بفهمند که فعالیت آنلاین آنها در آینده ای نزدیک – زمانی که وارد دنیای کار می شوند-چه نقش مهمی در تصویر حرفه ایشان بازی می کند. آیا شما برای رسیدن به این هدف، پیشنهادی دارید؟   

 

ارادتمند



دوست عزیز،

شما به خوبی ارتباط بین فعالیت آنلاین فرزندان دانشگاهی خود و نحوه اثرگذاری بالقوه ای که بر فرصتهای شغلی آینده آنها دارد را تشخیص داده اید. همانند سایر جوانان بالغ، آنها هم به سنی رسیده اند که نسبت به آنچه پست می کنند و نسبت به افرادی که پیگیری یا فالو می کنند مسئولیت دارند. شاید دفعه بعدی که به خانه برگشتند، بتوانید در مورد افکار و نگرانیهای خود با آنها صحبت کنید.

 

از آنها بخواهید تصویر آنلاین خود را از نگاه یک مدیر استخدام کننده توصیف نمایند. آیا می دانند که بسیاری از کارفرمایان قبل از گرفتن تصمیم نهایی در مورد یک متقاضی، صفحه شبکه های اجتماعی او را بررسی می نمایند؟ مجدداً بر روی اهمیت ارائه یک حضور مبادی آداب در صفحات مجازی تاکید نمایید. این کار مستلزم تفکر و تأمل در مورد انواع اطلاعاتی است که صرف نظر از تنظیمات شخصی صفحات اجتماعی شان، با دیگران به اشتراک می گذارند.

 

پیشنهاد دهید که یک صفحه لینکدین یا صفحاتی مشابه آن را برای خود ایجاد نموده تا بتوانند انجمن هایی که به آنها وابسته هستند، و نیز هر پروژه خدمات اجتماعی و تجارب مرتبطی که بدست آورده اند را در صفحه خود لیست نمایند. فرزندان برومند شما ممکن است بخاطر تغییر مثبتی که چند ترفند ساده برای آنها ایجاد خواهد کرد، شگفت زده شوند. 

 

 

برگرفته از توصیه های دایان گاتسمن